de va inte igår !

Är det detta man kallar rak vecka , när man jobbar röda dagar och kläm dagar ?
inget är ju så skönt som att komma hem en fredag kväll och veta att de är 2 dagar ledigt !!

Jag fick mig en omgång på gymmet innan hemfärden, mycket välbehövligt ! Robert puchar och Gustav fuskar, så konstigt att man fuskar för sig själv som om de skulle kännas bättre, aja fick höra av Robert att han tycker jag är dålig på att uppdatera (jag tycker jag är kanon duktig, tur bara att jag inte twittrar).

Sen har jag ju införskaffat mig en pilatesboll , den är blå och vit och passar inte in någonstans i lägenheten finns inte en garderob i hela lägenheten som sväljer denna jätte studsboll. Däremot måste jag nog skaffa persienner för övningarna jag gör på bollen är inte till för allmän åskådan kan jag säga. För trot eller ej men jag använder den (ibland).

Undra om Robert är nöjd nu , ska klocka hur lång tid det tar innan han ser detta !

vi ses i dimman.
Sirgay.


Kommentarer
Postat av: Robert

Oj, du lever!!!

Du e väl den av oss två som e duktig på gymmet, men vi har ju kul! Undra om de andra småkillarna har kul när vi dansar å har oss! Haha...



Ja, det är väl en sån där boll me med 2 handtag som sticker upp!:)



Ikväll e d party!

2010-05-15 @ 18:27:44
URL: http://lakritstomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0