090909

idag fick datorn följa med till jobbet, måste ju få komma ut lite också !

Salongen jag jobbar på ligger belägen ca 50 meter från en stor kyrka, som varje timma ringer ORDENTLIGT. Så mycket att man faktist ibland överväger att stå med hörselkåpor, kan iofs bli lite svårt att konversera med kunderna MEN idag är det ju 090909 och då är det ju så fick jag reda på av en kund som jobbar som vigselförrättare att många får för sig att gifta sig eller ingå partnerskap vilket då inebär att det ringer KONSTANT hela dagen ! Inte för att jag på något vis missunnar folk att gifta sig eller så men känns det inte roligare och väja en dag som inte alla valt ?

Jaja jag säger bara 101010 här kommer jag. Men det blir när jag hittat min man i Ensam mamma söker nästa år !

Sirgay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0