Anna Anka och hennes söner knatte fnatte och tjatte

Jag såg detta program idag och jag måste erkänna att jag ser en viss form av underhållningsvärde i det på någon konstigt sätt.
Ja visst är dom inte som alla andra men på något sätt får jag ändå säga att visst har dom lyckats.
För vem skulle inte vilja testa att leva deras liv för en dag eller en timme skulle nog kanske räcka iallafall i fru ankas liv.
Men om vi vänder på det, och säger att man måste nog nästan vara som dom om man ska klara av att leva det liv dom lever.
Om det är värt det är inte jag rätt att svara på, men kan tänka mig att det krävs att man har lite skin på näsan för att klara sig i LA ! 

Jag skulle inte tacka nej till ansiktsbehandlingen med 24 karats rent guld iallafall !
   

Sirgay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0