Carolina Gynning, Tyra Banks och jag.

Idag känner jag mej överkörd av tåget.
Måndagar är fortfarande INTE min favorit dag....

Jag kollade igenom mina inlägg för att se hur det såg ut och jag inser nog att jag borde ha varit mer aktiv på svenska lektionerna iaf va det gäller gramatiken. Men som den bög jag är så bjuder jag på det.

Började 11 idag och gjorde en riktigt härlig färg, man kan ju lätt va lite trött på det blonda nu efter sommarn tänkte jag så jag färgade en Tyra Banks mörk askblond AS SNYGGT ! Rekomenderar jag varmt alla sönderblekta idominputande babes i vårat avlånga land. Jag ska lägga upp en bild på nån liknande färg.

Sent igår va jag också inne och kikade på Carolina Gynnings blogg, hon är lätt sveriges vackrast kvinna efter min mamma förstås. Kan hon se dålig ut ? nu menar jag Carolina alltså ! Nu har hon färgat håret riktigt mörkt och även det bär hon upp som ingen annan, jag tror jag är lite smygkär i henne !

Har dagen till ära också varit och kollat på kök, tänker på mina stackars föräldrar som ska bygga om huset så jag drog mitt strå till stacken och åkte och kollade . Ja mena då har dom ju en mindre sak att tänka på iaf !!

Ikväll blir de bokning av Gay kryssen 5 november !:D 

Sirgay.     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0