ensam mamma söker.

Söndag igen och vad vore en helg utan söndag kan man undra, skulle hellre se att det va två lördagar iofs.

Fredag va det fest hos kalle och jimmy, vi avslutade kvällen på villa strömpis ( ja precis, där ja va på herkules fest) mycket trevlig kväll. Sen blev det pizza och sova hos robert.

Lördag dags för fest igen Robert och jag käkade och drack, lite senare dök Jimmy och kalle upp och ännu lite senare blev det dags för utgång även ikväll på villa strömpis, mycket trevlig. Mycket snygga skor och killar ute lyckdes vi konstatera! inte illa för en lördagkväll, den sedvanlige pizzan och colan i svartån som man inte får glömma. 

Söndag blev det som sagt också denna vecka, och nu har ju Ensam mamma söker börjat.
Hör följt denna serie slaviskt i 3 säsonger nu och älskar den.
Jag har sökt alla tre gånger men fortfarande inte lyckats komma med, jag kanske inte är så intressant eller så har det nått att göra med att jag inte har några barn. Men om jag lånar några till nästa år kanske det går bättre !?

Sirgay.      


Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, ja den där coolan i svartån är liksom obligatorisk!



Konstigt att du inte kommit med i Ensam Mamma Söker. Jag tror du skulle passa perfekt, du skulle liksom sticka ut lite!

2009-09-08 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0