Gårdagens Bög Aerobic och middag.

Igår va jag och Robert på Aerobic i Frövi där jag för tillfället bor ! Det va nästan samma effekt som på max, jag kan riktigt höra hur snacket går redan.

Frövi går lixom inte att beskriva det måste upplevas ! Liten ort där alla känner alla nästan och man kan inte lite på någon det är lite som att konstant bo i big brother huset med adam alsing som alltid ser dej ! För eller senare får man höra att jag både varit gravid, ihop med grannen samtidigt som jag vänstrat med den andra grannen.
Utan att jag faktist har vetat om det själv, lite lustigt.  

Efter det va det dags för middag hos min mor det vart kycklinglasagne á la Taco typ, mycket gott och trevlig kväll !
Mer sånt !

Sirgay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0