kluvna toppar och herkules tema.

det är temat för dagen !
började min flotta dag kl 15 på salongen , väldi skönt !

Tänkte på en grej idag när jag åkte till jobbet i min lyxiga vita ferrari, varför och åter varför kör folk så sakta !? om det är 50 varför kör man då 40 ? nog för att dom kanske inte har någon tid att passa, men hallå 50 är 50 och vad jag vet får man ingen böter om man kör 50 då ? men polisen kanske stannar än och sätter än guldstjärna på ett diplom och en klapp på axeln med orden " det borde finnas fler som dej i trafiken". Nog för att jag är fjolla men jag kör inte som en !!!

Efter jobbet blev det middag med kusinen på jensens, trevligt trevligt. Eftersom jag kör min lyxiga vita ferrari och lyder lagen så ofta jag kan, så höll jag mig från drickat. Men min kusin drog några öl och vi blev bekanta med personalen på restaurangen och helt som av en händelse så hamnade vi på någon form av studentfest på villa strömpis med tema herkules, alla va utklädda till honom. Va ju ganska roligt tänkt, men hade dom inte kunnat informera så jag också hade kunnat vira in mig i ett lakan och letat fram gladiator pjuksen, icke att förglömma den viktiga kransen på huvudet !! hej och hå .
57 liter coca cola senare ligger jag nu i sängen och hoppas på att john blund snart kommer ! ( lite osäker på hans stavning)

Sirgay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0