Kriminaltekniker Gustaf von Brotsroteln

Herregud, så skulle man kunna samanfatta min dag.
Kastade mig in i en lång behandling kl 10 i morse och sen hann jag inte blinka förens klockan va 20 och dags för ännu ett fashion pack rep.

Lunchade med Robban idag också och det är inte enkelt att äta vegan kost om man ska käka ute, fick dock bli lite fetaost i en grekisk sallad och de lär jag ju inte dö utav.

Efter repet åkte i och käkade på max och jag tror varenda människa vände sig om där inne när 5 bögar kommer trippandes. Herregud trot eller ej men vi äter skräpmat vi också, inte bara champagne, skaldjursplatåer och oxfilé.   

Nu ligger jag och kollat på CSI, och jag är imponerad får jag säga. Just nu går dom igenom eller undersöker som det så fint heter ett hus som brunnit ner, och någon stackare blev visst kvar för dom bar precis ut nått som liknade en människa men såg mer ut om en välgrillad max hamburgare. Men som vanligt hittar dom väl ett hårstå som inte brann upp som hade gömt sig på ett brandsäkert ställe under någonting i ett hörn längst ner i källaren som fäller mördaren. Jag tror jag skulle va kanon som kriminaltekniker, för bara jag skulle komma på så otänkbara teorier om hur det skulle kunna ha gått till !

Nehe nu väntar jag på John Blund som ska komma och stoppa om mig !

Sirgay.

 


Kommentarer
Postat av: Robert

Ja, 5 bögar på MAX! OJ, årets händelse i Vivalla!



CSI e fascinerande, jag kan oxå se dig krypa runt på golvet å hitta grejer som ingen annan skulle hitta!:)

2009-09-24 @ 16:14:22
URL: http://lakritstomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0