louboutin sulor och valerina natt.

klockan är mycket och jag har verkligen ingen lust att sova , ledig i morrn men mycket att göra ändå.

har kollat runt på www.netaporter.com hela kvällen, och ja heels är konst kan jag kostatera !
Och just för tillfället får jag säga att Christian Louboutin eller Jimmy Choo eller varför inte ett par Balmain skulle gärna få stå konst hemma hos mig.
Hörde att Laila Bagges dyraste skor hade kostat 8000 och det kanske inte är rekordet, men vissa skor har verkligen inget pris utan snarare till vilket pris som helst bara dom står i min walk in closet. 

nu tar jag en valerina och sover tills klockan ringer, morgondagen börjar med kaffe och en jogging runda.

Sirgay.

Kommentarer
Postat av: Lenavardet

Fan vad du är duktig då som ska ut och jogga...

2009-09-10 @ 08:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0