månday is the shiit !

Idag har det vart en sån där dag som har gått såå fort ! Och att det var en måndag som gick fort var ju en rejäl bonus !
Full rulle på salongen, hade lunch idag för ovanlighetens skull så jag sprang upp på stan en sväng.

Idag skulle jag ha startat min Detox och det gick ju bra tills jag vakna, då jag det första jag gör går ut och tar en cigg och en kopp kaffe, ( Jag vet att du är besviken Robert ) jag får skylla på att jag knappt vet vad jag heter på morgonen ! Men som sagt detoxen ska bli av men med mer planering och framförhållning, det ska inte finnas några kryphål.
Jag ska inte detoxa mig för att gå ner i vikt som många tror, och så mycket självinsikt har jag så att jag vet att jag faktist inte behöver loosa ett kilo ! ha !
Jo jag gör det för att totalt rensa kroppen på gifter vilket är bara att göra två gånger om året, och eftersom allt utom typ vegankost innehåller gifter så då förstår ni att jag misslyckades ganska ordentligt i morse !

Eftersom jag jobbar så mycket så har min mor lovat mig att laga maten  och idag fick jag vildhavre som btw är bland det godaste jag ätit tillsammans med en varm bönsalsa otroligt gott ! Kanske ska lägga upp receptet !

Sirgay.


Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, jag e inte så besviken faktiskt! Me tanke på att det är ju faktiskt så att på morgonen så är du ju totalt bortkommen!:)) Du är inte skapt för att gå upp tidigt å ännu mindre utföra några genomtänkta handligar!:-D



Men du kommer ju fixa det här, sen kommer du vara så avgiftad så du inte vill se en cigarett till!

Kämpa på!

2009-09-23 @ 01:05:04
URL: http://lakritstomte.blogg.se/
Postat av: Lena

Snacka om att ha en snäll mamma...

Och nej du behöver inte gå ner ett kilo, skulle mer än gärna ha en kropp som din...ha ha ha...:P

2009-09-23 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0