scones frukost.

Lördagar är mysigt ! Trot eller ej men ja va uppe 11 !!!!! ja det är sant !!
Så jag överaskade mina Föräldrar, lillebror och hans flickvän med scones !
Visst är jag gullig ! Dom vart kanon goda, men jag och min mor lyckades konstatera att det såg mer ut som igelkottar än scones och igelkottar är det värsta djuret ever !!!





I trädgården hemma hos min mor och far har vi nu för tiden en igelkottsfamilj som flyttat in, inte specielt trevligt men men snart går dom väl i ide ! Den ena igelkotten är spraymålad på ryggen i rött, riktigt nice faktist !!
Går man upp riktigt tidigt vilket gud förbjuder kan man höra våran närmaste granne som tydligen har någon nära relation till den här igelkottsfamiljen ropa efter Pigge och Kotten det måste vara mamma och pappa kotte det !

Nu är det soffan och The hills !

Sirgay.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför gillar du inte igelkottar???

2009-09-26 @ 17:50:04
Postat av: sirgay.

dom är överallt och man vet inte riktigt va dom bär på ! Söta på håll :D

2009-09-26 @ 18:38:15
URL: http://sirgay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0