the tonightshow with sirgay.

Jaha då va det redan tisdag , och jag har verkligen fått hur mycket som helst gjort redan denna vecka, underbart.

Började 12 idag och jag gjorde kanske inte jätte myket innan jobbet om jag säger så !
Ikväll har jag repat med Fashion Pack, lite nya nummer som ska göras inför showerna i oktober på Villa Stömpis. Roligt och träffas igen i rep lokalen, va ju ett tag sen nu. 


 


Men nu är man hemma och dags för ännu en kulinarisk upplevelse, idag vart det mathavre (igen) men idag med kyckling och böngryta. Det är faktist gott måste jag säga bara man vänjer sig.. kanske hellre hade sett en stor fet familjepizza på tallriken.
Har lärt mig konsten att förstå mig på en god kryddning och att kryddhyllan inte bara består av salt.
För torr kyckling kan ju faktist bli riktigt gott med rätt kryddning.


På fredan har en ny nattklubb premiär i örebro har fått premär inbjudan så kanske blir en sväng dit !


Sirgay.

Kommentarer
Postat av: miranda

snygg du är gustav:)!

2010-02-11 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0