tidig tisdag !

va uppe 6 i morse , det är olagligt jag vet ! men möte med salongen, alltid lika mysigt !!

Vi hade en intressant diskution på salongen idag om klockor, vad kan man tänka sig betala för en klocka ?
vi kom fram till att en riktigt fin skulle kunna få kosta runt 20.000 , det va bara ett litet problem !
Vem ska köpa klockan åt oss ? 
Jag tänkte att man kanske kunde annonsera ut sig själv som goldigger i NA (nerikes allehanda) i lördagstidningen , med tanke på att man kan annonsera ut sig själv som utländsk bärplockare eller för den delen billig flyttstädare. För mig känns det som samma sak, och sen läste jag faktist ett repotage om kvinnliga golddiggers i usa och dom hade ju fått bilar, smycken, kläder för miljoner.  Jag vill ju bara ha en klocka för 20,000 det här ska nog inte va några problem!

forsättning följer ! 

ikväll har det bara varit träning prat med mysot och nu sitter man här !:)
dags för sängen tror jag ! 

(ska man ha bild på vilken klocka man vill ha i annonsen ?)

Sirgay

    


Kommentarer
Postat av: Robert

Jag tror du skulle bli en perfekt golddigger!

Alla har inte den talangen, men du är som gjort för det!:)

2009-09-02 @ 13:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0